הצעות לימי כיף לעובדים לפעילויות מאתגרות מלאות אדרנלין והנאה

מחפשים הצעות לימי כיף לעובדים? במאמר רעיונות לימי כיף לעובדים, כל הפעילויות המטורפות והמהנות ביותר עבור יום כיף לעובדים כולל מירוצים, תחרויות ופעילויות אינטראקטיביות לחיזוק מיומנויות ויכולות מקצועיות בקרב המשתתפים.

יום כיף לעובדים הוא הזדמנות נהדרת לקחת חופש ממטלות היומיום במקום העבודה, לצאת ליהנות ולהתנתק ממחויבויות התפקיד במסגרת החברה ופשוט ליהנות. יחד עם זאת, כדאי לנצל את היום המיוחד לגיבוש העובדים, להעמקת הקשרים ומערכות היחסים ואפילו לרכוש ולחזק מיומנויות חדשות, שיסייעו לעובדי החברה לבצע את תפקידם טוב יותר, וכך לייעל את כל פעילות החברה.

מחפשים הצעות לימי כיף לעובדים? במאמר פרסנו עבורכם מגוון רעיונות סופר אטרקטיביים, מקוריים ויצירתיים שחברת צ'אלנג' מציעה לימי כיף וגיבוש שמלאים באדרנלין, באתגרים, צחוק, הנאה ושחרור.

איזה ערך מוסף תרצו לחזק בקרב העובדים?

יש לנו אוסף משובח של רעיונות לימי כיף לעובדים עבורכם, וכל פעילות שתבחרו יכולה להיות מהנה עבור כל המשתתפים, אך בחירת הפעילות צריכה להיגזר מתוך מטרותיה.

אם בחברתכם הצוותים נדרשים להפגין יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה או לעמוד בזמנים תוך ביצוע מספר מטלות במקביל, הפעילות שתבחרו תהיה שונה לגמרי. לכן עליכם לשקול אילו יכולות אתם רוצים לחזק בקרב העובדים ואילו מסוגלויות אתם מעוניינים לפתח בסביבת העבודה. הנה סוגי הפעילויות והערכים שתוכלו להשיג באמצעות מגוון הפעילויות השונות שאנו מציעים לחברות וארגונים במסגרת יום כיף לעובדים במרכז הארץ.

  • תכנון מקדים וחשיבה אסטרטגית
  • חיזוק יכולות שיתוף הפעולה והעבודה בצוותים
  • מחקר, פתרון בעיות סבוכות ופיענוח מקרים תוך עמידה בזמנים
  • פיתוח חשיבה אסטרטגית
  • שיפור יעילות תפקודית
  • ניהול סיכונים
  • שיפור מיומנויות התקשורת, נטוורקינג וקשרי לקוחות
  • יישום מיומנויות מכירה ומסחר
  • שבירת קרח וגיבוש צוותים
  • פיתוח חדשנות וחשיבה יצירתית מחוץ לקופסה
  • חיבור למותג
  • עריכת תחקירים, פתרון בעיות סבוכות ופיענוח מקרים תוך עמידה בזמנים

מירוצים ותחרויות ספורט מלאי אתגר באנרגיות גבוהות

כולם אוהבים לנצח, ותחרויות ספורט, שמשלבות אתגרים במסגרתן הן תמיד מהנות עוד יותר. כשהאדרנלין עולה גם האנרגיות עולות, והספורטיביות הופכת את כל הפעילות לאטרקטיבית ומהנה.

מגוון התחרויות שאנו מציעים במסגרת יום כיף לעובדים כוללות את הפעילויות הבאות:

  • המירוץ למליון – Amazing Race – מירוץ צוותים מאתגר במיוחד, שנבנה על בסיס תוכנית הטלויזיה הפופולרית, ומשלב תוכן סופר מלהיב לצד הרפתקאות, פתרון חידות ומשימות יוצאות דופן יחד עם נופים מרהיבים.
  • פורמולה 1- Formula 1 – מסיימים את הפעילות במירוץ "גרנד- פרי", שלפניו הצוותים בונים את המכונית בה יתחרו בעזרת תכנית עבודה וערכת כלים.

אתגרים אורבניים ברחבי העיר בשילוב מספר אתרים

במסגרת יום כיף ניתן לבחור בפעילות שמשלבת אתגר יחד עם היכרות מעמיקה יותר של אתרים שונים בסביבה האורבנית מנקודת מבט חדשה. היציאה מהמסלול השגרתי של העשייה היומיומית ושילוב אתרים שונים בהם מתבצעת הפעילות האתגרית הופכים כל לוקיישן לבלתי נשכח וממלא את המשתתפים בחוויות וסיפורים מרתקים.

  • האתגר האורבני – Urban Challenge — במסגרת הפעילות, שמתאימה לקבוצות רבות משתתפים, מתבקשים הצוותים השונים לבנות מסלול מבחינה אסטרטגית, שעובר בין 12 אתרים שונים, כשבכל אתר עליהם לבצע משימה מאתגרת. הקונספט של האתגר, שמוכר ברחבי העולם, מתאים במיוחד לערים בעלות רקע הסטורי ומבנים עתיקים, כך שאם חיפשתם אחר פעילות עבור יום כיף לעובדים בתל אביב, יפו או ערים עתיקות ברחבי המרכז, זו הפעילות המושלמת עבורכם.
  • הטירוף האורבני – Urban Madness — פעילות חווייתית, שמשלבת יצירתיות ותעוזה, כשבמסגרתה מתבקשים המשתתפים להכין תחפושת קבוצתית ולעמוד במשימות קבוצתיות תוך שיתוף פעולה, עבודת צוות ושיתוף עוברי אורח ברחבי העיר.
  • תוכנית בריחה בעיר הגדולה – Escape Plan — פעילות מתעתעת, שמעמידה בפני המשתתפים 150 דקות לפיצוח אחת התעלומות הגדולות שידעה משטרת ישראל, כשלרשותם ציוד שמסייע בפתירת חידות וביצוע מחקר שיוביל אותם אל פתרון התעלומה.

אתגרי בריחה מרתקים וסוחפים

אחת הפעילויות הפופולריות ביותר בשנים האחרונות כוללת מגוון חדרי בריחה מאתגרים, שמשלבים אלמנטים של הפתעה, פחד ומתח תוך נסיונות עמידה במשימות, שקצובות בזמן. אין ספק, שחדרי בריחה שונים יכולים לאתגר את צוותי החברה וכחלק משלל הצעות לימי כיף לעובדים, שווה לשקול לשלב גם תחרות בין הצוותים השונים.

  • האזור הנגוע – Infected Zone — חוויית בריחה, שמדמה מתחם משרדי, שנגוע בווירוס, שהופך את הנגועים בו למתים מהלכים. מטרת הפעילות היא לחקור ולאתר את הנסיוב שיציל את האנושות.
  • נצח את הקופסה – Beat The Box — חדר בריחה שלם בתוך קופסה, שהפך לפופולרי בקרב 60 מדינות ברחבי העולם.

תרומה לקהילה ומתן שירות לזולת

פעילויות שונות באות לשרת מטרה נעלה יותר כמו נתינה לזולת ותרומה לקהילה. ערכים עליונים אלו מקבלים מקום במסגרת פעילויות לעובדים, שמעניקות להם הנאה רבה לצד סיפוק גדול.

  • אתגר האופניים – Bicycle — אתגר, שבמסגרתו נדרשים הצוותים לבנות דגם של אופניים בעזרת עבודת צוות. במסגרת הפעילות משולבת תרומה לקהילה והמשתתפים זוכים להעניק מעצמם ולקבל סיפוק רב.

פעילויות עסקים, מסחר ושיווק באווירה דינמית ותחרותית

כחלק המיומנויות שנדרשות בקרב חברות וארגונים רבים, הנה כמה דרכים לשפר את יכולת המסחר, המשא ומתן ומיומנויות התקשורת בקרב המשתתפים.

  • רוחות מסחר – Trade Winds — משחק שדורש ממשתתפיו לסחור, לבנות אמון ולנהל משא ומתן במסגרת תחרות נועזת, שרק האמיצים והחכמים בה ינצחו.
  • אימפריית המסחר – Trade Empire — הצוותים הופכים למשפחות פשע מאורגן משנת 1934, שמטרתן להעלות את ערך הסחורה שלהם באמצעות בניית קשרים ושימוש ביכולות מכירה, מסחר ומשא ומתן.
  • משחק החדשנות הגלובלית – Global Innovation Game — הצוותים משתתפים בפעילות נדרשים להמציא רעיון יחודי וחדשני למוצר או לשירות ולמכור אותו ל"כרישים", שיבחרו במוצר החדשני ביותר בו הם מעוניינים להשקיע את כספם.

פעילויות מתקדמות מלאות בטכנולוגיה ואדרנלין

מגוון פעילויות חדשניות ואטרקטיביות, שמשלבות את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר ולוקחות את המשתתפים אל עולם וירטואלי מרתק.

  • לולאה אינסופית – Infinite Loop — הרפתקת מציאות מדומה סוחפת, הראשונה מסוגה בעולם! במסגרת הפעילות משולבות חידות ומשימות בעולם וירטואלי יחד עם רמזים ואתגרים בעולם האמיתי. מטרת המשחק היא חילוץ חבר מהעולם הוירטואלי אל העולם האמיתי.
  • טריילר – Movie Trailer — משימה מאתגרת ומקורית, שבמסגרתה הצוותים המשתתפים מתרגמים את ערכי הארגון או כל נושא אחר לטריילר דינמי, יצירתי ומרהיב. בתום הפעילות נערך טקס פרסי אוסקר בו יוכרז הטריילר המנצח.
  • אפליקציה קבוצתית – Go Team App — משחק אינטראקטיבי שמתרחש בעולם וירטואלי מלא באתגרים ומשימות שיתוף פעולה, שמצריכות מחשבה יצירתית, שיתוף פעולה וניהול אסטרטגיה.

פעילויות יצירה ובנייה מאתגרות בשילוב תחרות ועבודת צוות

פעילויות יצירה מפתחות את חלקי המוח, שאחראים על תפקודים שונים כמו ראייה מרחבית, חשיבה מופשטת ויכולת לראות את התמונה הכללית. פרט לכך הן מהנות ומשעשעות במיוחד.

  • אתגר הגלדיאטורים – Gladiator Challenge — קרב שנערך בזירה הסטורית, על גבי מרכבות דו גלגליות שהצוותים המשתתפים בונים.
  • התמונה הגדולה – The Big Picture — פעילות מהנה, שבמסגרתה הצוותים יציירו יצירה ענקית ומרשימה, שמטרתה לשקף את המטרות שנבחרו על ידי הארגון או החברה.
  • במסגרת התמונה – In The Picture — יצירת תמונת לוגו של החברת מתמונות קטנות של המשתתפים בפעילות.
  • מאסטר בובות הענק – Puppet Masters — בניית בובות ענק על ידי הצוותים המשתתפים ותפעולן תוך שיתוף פעולה, עבודת צוות ופיתוח מיומנויות תקשורת.

עוד הצעות לימי כיף לעובדים רגע לפני שמסיימים

מגוון הפעילויות לעובדים הוא עשיר ומלא בחוויות ואתגרים. הנה עוד אופציה אחת שתשאיר לכם טעם טוב במיוחד.

  • טופ שף – Top Chef — כחלק מטרנד הבישול שהשתלט על המדינה, המשחק מאתגר את המשתתפים להרוויח כסף, באמצעותו ירכשו מוצרי מזון עימם יבשלו ארוחה טעימה, יצירתית ומושקעת.

להכיר את הנפשות הפועלות בארגון ולהוציא מהם את המיטב

חברת צ'אלנג' דוגלת בטיפוח העובדים ויכולותיהם לטובת הארגון. לאורך שנות פעילותינו גילינו שפעילויות לעובדים הן צוהר לצפייה ולמידה עבור בעל החברה, מנהליה והנפשות הפועלות בה. זו הזדמנות יוצאת דופן להכיר מקרוב את המרקם האנושי שמרכיב את הארגון, וכשמעמידים בפני קבוצה אתגר משותף, תמיד מעניין לבחון את הדינמיקה המתפתחת ויכולת העבודה בצוות. הפעילויות שאנו מספקים לחברות וארגונים מוציאים מהמשתתפים את המיטב, ואפילו הם מופתעים לגלות בעצמם צדדים חדשים.

אין לנו ספק, שמגוון הצעות לימי כיף לעובדים יסייעו לכם לבחור את הפעילות המתאימה ביותר לרוח הארגון או החברה שלכם. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ונשמח לייעץ לכם בבחירת הפעילות הכי אופטימלית לצורכיכם.

לקוחות שמשחקים איתנו

amdocs-logo
playtika logo
Microsoft_logo
intel
DHL
BankLeumiLogo
Redhat_Logo
toboola logo
MSD-logo
SAP

צרו איתנו קשר:

" היה מדהים, כולם נהנו מאוד. כל הכבוד לכם על הארגון המוקפד! החבר׳ה שלכם היו פשוט מושלמים, נעימים, נחמדים, מקצועיים ועשו עבודה מכל הלב - אתם גדולים!!! "
manpower-logo
רן קונסטנטין
סמנכ"ל מאנפאוור

השירותים שלנו

פעילויות מגניבות

מעל 10 פעילויות מתאימות לחברות וקבוצות גדולות!

פעילויות מקוונות

נסו את הגרסה המקוונת של אחת מהפעילויות הבאות

רוצים לשמוע עוד?
ספרו לנו מה אתם מחפשים

מוזמנים לעקוב אחרינו גם ברשתות החבריות ולהתעדכן בכל התכנים החדשים, פעילויות ומידי פעם גם המלצות :)

בא לכם לקבל פרטים נוספים? השאירו לנו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
"לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה."
ארז ואודי
חברת Elementor

"