הבאתם את העובדים המבריקים והטובים ביותר בתחומם, גיוס הבטיחו שאלו הם האנשים שייקחו את הצוות שלכם לרמה הבאה, אבל איכשהו, עם הזמן, ההתלהבות דעכה האדישות השתלטה והחלה להרוג את הפרודוקטיביות.
האם ניתן לשנות ולהפוך את המצב? כן! תשקיעו באנשים שלכם, וכן ותדאגו להגביר את מעורבות העובדים – Employee Engagement
אדישות של עובדים היא בעיה נפוצה. על פי מחקר שנערך לאחרונה, 48% מכלל העובדים ברחבי העולם אינם מרוצים מהעבודות שלהם, הדבר גורם לתחלופת עבודה גבוהה. מתוך דו"ח העבודה האמריקאי של Gallup העולמי, עולה כי רק 30% מהעובדים בארה"ב הרגישו "מעורבים", עם נתון של 1 מכל 5 עובדים (18%) מרגיש "מנותק".
אולי מדאיגה יותר, לעומת זאת, הוא השפעת העובדים האדישים על עמיתים, Gallup מעריך את השפעת העובד האדיש בעלות הפסד של 550 מיליארד דולר בכל שנה.
הנזק הפוטנציאלי הוא עצום, ולכן אתם חייבים להוציא את הצוות שלכם ממצב המונוטוניות וחוסר ההתלהבות לתוך מקום חיובי יותר ודינמי במהירות וביעילות האפשרית.
התגברות על אדישות עובדים
החדשות הטובות הן שאדישות של עובד אינה סיבה אבודה. הפתרון הפשוט ביותר הוא להשקיע בעובדים.
1) הקשיבו לעובדים שלכם –
-
-
- זה הצעד הראשון לשאול מה לא בסדר, אבל הטריק הוא למעשה להראות אכפתיות ולתת לצוות שלך להרגיש שאכפת לך. פשוט לקבוע כמה פגישות אחד על אחד ולהקשיב.
-
2) לקיים הדרכות מדוייקות –
-
-
- "משרות ללא מוצא" הן קרקע פוריה לאדישות. חשוב להבהיר שיש תגמולים, משמעות לתפקיד ודרכים להתקדם.
-
3) הציגו פרסים חברתיים –
-
-
- הציעו מגוון של פרסים שכל הצוות יכול ליהנות באווירה חברתית נינוחה, כמו ארוחות צהריים מאולתרות, קפה חינם, קינוחים ועוד. הסיבה יכולה להיות כל דבר החל מעמידה ביעד ועד פשוט להעריך את העבודה שנעשתה.
-
4) ארגון אירועים צוותים –
-
-
- אירועים אלה מחייבים שיתוף פעולה ותקשורת בין חברי הצוות במשימות ממוקדות – אבל גם כיף. הם מציעים הפסקה מרעננת מהמשרד מבלי לנטוש את הרעיון של הישגיות.
-
5) שימוש בפרופילים אישיים לתקשורת קבוצתית –
-
- חברות משתמשות בפרופילים אישיים כדי להבין את סגנון התקשורת המתאים ביותר לחברי צוות בודדים. פעילויות אלה בוחנות הן את האפקטיביות האישית והן את האפקטיביות הארגונית של הצוות וחבריה.
Challenge פיתחה מגוון רחב של תכניות בניית צוות וחוויות פיתוח צוותים אשר כל אחת מתוכננת להחיות את תחושת הערך של הצוות שלכם, את היצירתיות, ההתלהבות והיעילות, במטרה להעניק לצוות שלכם את הביטחון להתמודד עם כל אתגר קרוב או רחוק.